Кај поголемиот дел од луѓето денеска, работните обврски се повеќе се зголемуваат. Па затоа сите треба да се трудиме слободните денови кои што ги имаме да ги користиме максимално за да се одмориме. Затоа испраќањето на меилови во недела или за време на викенд, може да биде вознемиручавки.
Во 2020 година просечниот канцелариски работник добивал по 90 пораки дневно. Но, тоа се повремените пораки испратени од шефовите до членовите на нивниот тим доцна во ноќта или за време на викендите кои можат да имаат негативни последици – особено врз вашата култура. Се случува премногу лесно. Ние се обидуваме да расчистиме со заостаната работа или да се подготвиме за следната недела, подготвувајќи се за состаноци, понуди или проекти. Испраќањето е-пошта до членовите на тимот може да биде последна работа што остана да ги заокружуваме работите пред конечно да одиме во кревет.
Но, никако немојте да го правите тоа!
Постојат многу очигледни причини зошто е подобро да почекаме додека не стигнеме на работното место. Кога доцните и сте уморни, вашата е-пошта е поверојатно да вклучува грешки. Можеби тонот на гласот е премногу тап. Или ја испраќате пораката до погрешна група. Во зависност од поставките за предупредување за мобилни нотификации, пораката може да ги разбуди вашите соработници.
Испраќањето е-пошта во 3 часот наутро е поприфатливо ако вашиот бизнис работи во различни временски зони или вашиот тим работи на ноќни смени или за време на викендите. Но, ако не се применуваат овие причини, овие е-меилови можат да испраќаат длабоко негативни сигнали.
Овие меилови ќе влијаат на вашата компаниска култура. Испраќањето на меил во сабота, за време на одмор или доцна во ноќта, ја испраќа пораката дека вие (и вашата организација) не ја почитувате вашата екипа и нивната потреба за одмор. Тие не можат да избегаат од работа. Никогаш не запира. И ова може да ги натера да сакаат да заминат. Уште полошо, ако меилот пренесе нешто негативно, како што е дополнителна работа и притисок, ова може да ви го уништи работното време.
Ако сте лидер, вие треба да давате пример за компанијата.
Како лидер, дадовте пример. Персоналот може да мисли дека сте опседнати со деловна активност и немате живот надвор од работа. Во пошироки рамки, тие пораки во доцна навечер може да сугерираат дека не можете да се организирате правилно.