Дејвид Бекам, човекот кој сеуште го освојува светот

Дејвид Бекам е човек кој нема потреба од вовед. Едноставно веќе не му требаат – и не му требаат веќе подолго време. Но, што се однесува до тоа кога точно се случи оваа промена во неговиот живот? Тоа е претпоставка.

Дали беше тоа во 1996 година, кога тој славно дебитираше за Англија на 21-годишна возраст? Потенцијално. Или тоа беше три години подоцна, кога стапи во брак со Викторија Адамс и заедно го направија еден од најистакнатите моќни парови на модерното време? Можеби.

Не можеме да бидеме сигурни. Но, она што го знаеме е ова; од светот на спортот до оние на модата, бизнисот и филантропијата, Бекам има глобална репутација која ја имаат само неколкумина други луѓе на планетата. Тој стана бренд сам за себе; познат низ целиот свет. И единствената исклучителна, за пофалба работа е што беше и одличен, врвен фудбалер.

Бекам е во постојана желба да сака да започне проект – без разлика дали тоа е нов парфем или очила за сонце, тој нема да се смири додека тие планови не се реализираат.

Како резултат на тоа, Бекам оживеа многу потфати низ годините. Овој јануари, тој беше најавен како ко-дизајнер за дел од „Suites by David Beckham“ познат хотел во Макао. Тој, исто така, беше амбасадор на швајцарскиот бренд за часовници Tudor повеќе од половина деценија, инвеститор во електрифицираната компанија за реставрација на автомобили Луназ, па дури и го оформи храбриот ребренд на вискито Haig Club во сино шише.

Но, британскиот стил е местото каде што Бекам го остави можеби својот најтраен белег. Во 2015 година, спортистот објави партнерство со наследниците Кент и Курвен. Во 2018 година, тој ги основа производите за нега на House 99 во соработка со L’Oreal. И, во 2020 година, Бекам ја лансираше својата прва колекција на очила со потпис. Денеска му се придружуваме на претставувањето на најновиот рачен часовник на Тудор – каде спортистот е остро прилагоден и се обидува да објасни зошто британскиот стил е секогаш над…

„Зборот „уникатен“, мислам дека е токму она што не прави различни“, вели Бекам. „Тоа е она што не прави класични. И мислам дека има елеганција во она што го правиме. Очигледно го имавме платинестиот јубилеј во последно време и секоја работа што ја правевме тој викенд, цел свет ја гледаше. Но, тие не гледаат со причина. Тие нè гледаат затоа што го правиме тоа на начин на кој никој друг не го прави тоа.

„Значи, британскиот стил“, продолжува тој, „барем за мене е елегантен. Тоа е уникатно. Тоа е класично. И тоа е се што сакам. Сакам да шетам, кога можам, низ Лондон и само да гледам што носат луѓето. Ние Британците очигледно носиме одела на начин на кој можеме само ние. Но, тогаш ги имате малите деца кои шетаат во Сохо, изгледаат врвно, и можете да се инспирирате и од тоа“.

Чудно е да се слушне како Бекам зборува за „млади деца“. Иако влегува во своите 50-ти, имиџот на суперѕвездата на спортистот кој отсекогаш изгледал како да е без возраст. Тој е татко, за прв пат дури бара стилска инспирација од своите деца овие денови.

„Имам четири деца“, кимнува Бекам. „Три момчиња. 23, 19 и 17. И сите тие имаат свое чувство за стил. И мојата ќерка исто така. И мислам дека тоа е многу британски. Затоа што, со Британците, сите ние имаме свое класично, уникатно чувство за стил“.

Модното чувство на Бекам беше искористено од безброј брендови во последните децении. Можеби нема да раководи со империја на висока мода, висока мода како неговата сопруга, но спортистот водел кампањи за H&M, Armani и Belstaff за време на неговата кариера после играњето. Тој, исто така, работеше со Maserati, Samsung и, денес, Tudor. Но, тој секогаш сака да направи повеќе отколку едноставно да се појавува во реклами или да благословува билборди.

„Да бидам искрен, креативната страна е навистина важна за мене“, вели Бекам за неговата интимна поврзаност со многу различни, различни брендови. „Отсекогаш уживав. И јас отсекогаш сакав да бидам вклучен, знаеш? Со секој детал. Дури и до тој степен што понекогаш некои од партнерите велат: „Навистина? Дали сакате да бидете вклучени толку многу?’. И јас сум како: „Апсолутно“. Затоа што, всушност, тоа е она за што јас сум страствен.

„Без разлика дали станува збор за очилата или за тимот во Мајами [од 2018 година, Бекам е ко-сопственик на тимот на Флорида (MLS) Интер Мајами ЦФ], секогаш сум насочен кон секој детал – затоа што мислам дека тоа е важно.

„И мислам дека луѓето ги забележуваат тие работи“, додава тој. „Кога го започнав партнерството со Тудор, навистина сакав да се вклучам во тоа што се случува, и што лично ми се допаѓа, а што лично не ми се допаѓа. Мислам дека тие работи се толку важни бидејќи јас лично ги забележувам деталите. Затоа креативната страна отсекогаш ме интересирала и затоа отсекогаш сум сакал да бидам вклучен. Тоа е толку важно“.

Но, тоа е и образование. Бекам можеби има природно око за детали, но исто така цени дека парфимерите во Коти можеби ќе можат да најдат помиризливо решение за какви било проблеми со неговата линија за после бричење – или дека занаетчиите за автомобили во Луназ Дизајн, каде што тој е исто така акционер, можеби ќе може да управува со обновениот класичен автомобил во поелегантен правец.

„И тоа е одлична работа“, вели Бекам. „И тимот на Тудор, особено, е одличен тим за работа. Нема ниту една прилика кога навистина сме не се согласувале за нешто. Ние секогаш го работиме тоа. Но, мислам дека им се допаѓа и мене да ме вклучат. Бидејќи сите тие се толку страсни за она што го прават, тие го сакаат тоа што сум и јас. Јас сум страстен за овие часовници – и сè што е во нив.

„Значи, кога ќе дојдам и навистина сакам да бидам вклучен во одредени работи“, продолжува тој, „без разлика дали се работи за гравирање на часовниците на начин што ги прави уникатни или нешто друго, секогаш сакам да бидам вклучен. Затоа партнерството функционира совршено – затоа што јас кажувам што ми се допаѓа или што не ми се допаѓа, а тимот го кажува токму истото“.

Една од највпечатливите соработки на Бекам со швајцарскиот производител на часовници е Тудор Пелагос; еден со логото Inter Miami CF исцртано на спортскиот црн бројчаник. .

За да се подготви за нуркањето – предизвик поставен од Тудор за кампањата „Born To Dare“ – Бекам доби Пелагос со сина нијанса. „Синото на тој конкретен Пелагос беше неверојатно“, вели тој. И, тој беше толку врзан со моделот што го стави логото на Inter Miami CF на сопствениот црн Пелагос.

Но, нарачаниот часовник не е најдоброто нешто што може да се појави од патувањето на Бекам и Бурчис во Мајами. Блескавата, подводна снимка е навистина нешто што треба да се види и го прикажува патувањето на спортистот од аматер до вљубеник. а.

„ЈАС СЕКОГАШ ГО ПРОВЕРУВАМ СЕКОЈ ДЕТАЛ…“

“Знаеш што?” Бекам признава. „Јас не сум страствен нуркач – но отсекогаш сум сакал да бидам. Кога го правевме слободното нуркање во Мајами, претпоставувам дека тоа е единственото нешто што целосно ме извади од мојата комфорна зона. Сакам да возам сноуборд, сакам да возам велосипеди, но нуркање? Го сакам океанот, обожавам да возам наоколу, но никогаш не сум се занимавал со слободно нуркање. Така е…“

Бекам е дефинитивно суперѕвезда која придонесува во развој на многу брендови, но е и човек на кого му стои буквално се.

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА: Дејвид Бекам и Масерати

Leave a Reply

Your email address will not be published.