Три идеи за шампионски почеток на денот

Силен протеински појадок е еден од важните услови за напредок во тренингот. И зачувување на постигнатото. Често, особено во работната недела, немаме доволно време наутро да ги исполниме тие стандарди. Решението е во блендерот, магичен уред кој лесно и брзо подготвува се што ни треба.

Добар, висококалоричен (што треба да биде појадокот) и силен протеински шејк се сосема доволни за утрински оброк. Еве неколку едноставни рецепти кои можете да ги промените и прилагодите. Состојките се тие што се клучни.

  1. Измешајте топка чоколаден протеин од сурутка со млечна маст со малку маснотии. Можете да додадете и ова:
  • грст бадеми
  • лажица путер од кикирики
  • банана
  • две цели јајаца
  1. Помешајте топка протеин од сурутка од ванила со нискокалорично млеко и збогатете го ова соединение со:
  • грст ореви
  • лажичка мед
  • една лажица мелени плазма бисквити
  1. Лажица протеин од сурутка од јагода изблендирајте со нискокалорично млеко и додајте во блендерот:
  • грст бадеми
  • ананас, шумско овошје или банана
  • три белки
  • една коцка темно чоколадо

И уживајте! Вкусот е одличен, а состојките се токму она што ви треба за првиот дел од денот.

ФОТО: Unsplash

Leave a Reply

Your email address will not be published.