Создавање бранови: Paul&Shark е бренд за машка облека под влијание на спортот, доволно погоден за фамилијата Brosnans

Како што деновите почнуваат да се скратуваат, а температурите полека почнуваат да опаѓаат, сега е време да започнете да ја надополнувате вашата гардероба за студено време. И, за нас, главен меѓу брендовите што треба да се земат предвид при завршувањето е Paul&Shark, семејната италијанска етикета која е во првите редови на луксузната спортска облека од нејзиното лансирање во 1975 година.

Започнато од Паоло Дини – најстариот син на Џан Лудовико, кој беше сопственик на мелницата „Маглифицио Дако“, која беше позната по тоа што секој аспект на производството се одвива дома, и, како резултат, ги снабдуваше Кристијан Диор и Баленсијага со своите ткаенини –Paul&Shark е најпознат по употребата на иновативни материјали и патентирани технологии кои се превиткуваат во неговата линија на облека и плетења кои отфрлаат вода.

Неодамна, кампањата AW23 на Paul&Shark е целосно италијанско патување што ги става амбасадорот на брендот и актер, Пирс Броснан и неговиот син, Парис, кој претходно одеше по модните писти за Москино и Балмен. Со тоскански ридови како позадина, кампањата е дефинирана со кадри од татко и син во малите, но скапоцени моменти од животот: играње карти на ќебе за пикник; преземање на задоволствата на отворено; шетајќи низ тесни улички. Додека постариот Броснан се гледа како покажува меки памучни кошули и трикотажа од фина волна – предмети што ја симболизираат неговата безвременска естетика – помладиот Броснан е снимен во повеќе неработни парчиња, како што е препознатливата волна.

Leave a Reply

Your email address will not be published.