Како да станете инфлуенсер и одлично да заработувате од овој интернет бизнис?

Сите сме слушнале за инфлуенсери, онлајн јавни личности чие однесување влијае на фановите кои ги следат. Да се ​​биде инфлуенсер е одлично за бизнисот, имајќи предвид дека компаниите често своите кампањи ги базираат на овие истакнати луѓе. Иако се чини дека има повеќе инфлуенсери од кога било, вистина е дека на пазарот се уште има простор за нови лица. Зошто и вие не станете дел од овој свет? Ви откриваме како да станете инфлуенсер и одлично да заработите од овој интернет бизнис.

Што е инфлуенсер?

Инфлуенсер е личност која ги користи медиумите, а пред се интернет платформите, за да комуницира со публиката. Иако на нашите простори Јутјуберите се можеби најпознатиот пример за оваа „професија“, практично секоја индустрија има свои истакнати претставници. Покрај тоа, комуникацијата не мора да се води преку Интернет! Често влијателни експерти се всушност автори на стручни книги, креатори на едукативни содржини за телевизија.

Со развојот на современите технологии, сите канали на комуникација се вкрстени. Ова обезбеди повеќе начини за промовирање на инфлуенсерите. Така, некој јутјубер ќе има посетен канал на YouTube со видеа, профил на Инстаграм со фотографии, но и книга со совети, како „Како да станете инфлуенсер?“.

Секако, најголем фокус е на онлајн платформите кои овозможуваат директна комуникација со фановите. Тука се секако и финансиските придобивки и можностите за промоција што ги носат социјалните мрежи. Токму присуството на интернет на овие луѓе е клучно за нивната популарност. На овој начин, инфлуенсерите остваруваат поблизок контакт со обожавателите, споделувајќи го нивниот секојдневен живот (и спонзорирани објави) со нив.

Како да започнете кариера како инфлуенсер?
Ако чувствувате дека имате доволно талент да застанете пред камера и да ги споделите вашите ставови со другите, на добар пат сте. За почеток, треба да одлучите за што ќе разговарате, што ќе правите и која е вашата целна група.

Најдете ја вашата област на интерес
Многу е важно да дефинирате што ќе правите. Ова ќе ви го олесни поврзувањето со идните фанови, но и со потенцијалните клиенти. Важно е да напредувате во одредена област за да стекнете авторитет, односно да станете некој што обожавателите го имитираат. Постојат неколку области со кои можете да се справите. Ова се претежно области од интерес за корисниците на интернет, каде што бараат содржини што се разликуваат од совети до забава. При изборот на вашата област, проверете дали сте навистина познавања и/или интересни додека зборувате за одредена тема.

Се разбира, не постојат строги граници меѓу категориите, но за почеток, треба да биде јасно кому му се обраќате и со што имате работа. Ако, на пример, сте ИТ експерт и сакате да ја тестирате вашата техника, секогаш можете да додавате, да речеме, играње игри. Кога ќе станете популарни и ќе стекнете лојални фанови, ќе можете да излезете од вашиот „жанр“.

Фокусирајте се на една платформа
Исто како што е важно да се избере одредена област на активност на почетокот, исто така е важно да се избере една онлајн платформа. Ова е важно бидејќи на почетокот треба да се фокусирате на градење на вашата репутација и презентирање содржина. Работењето на повеќе социјални мрежи и страници ќе ви одземе премногу време, што ќе влијае на квалитетот и квантитетот.

Некој ќе сака да стане блогер, фокусирајќи се на развивање на страницата и содржината на неа. Други ќе се обидат да се изразат како „Јутјубер“ или „корисници на Твитер“. Сепак, повеќето ќе се одлучат за Инстаграм бидејќи тој носи најдобри резултати, особено ако сте почетник. Причината за тоа е едноставна – на оваа мрежа фокусот е на фотографиите. Исто така, лесен е за користење, не бара познавање на WordPress, користење на програми за уредување итн.

Треба да се знае дека Инстаграм не е идеален за секоја област. Иако оваа мрежа многумина ја сметаат за најдобра за инфлуенсери, доколку се занимавате со игри или ИТ технологии, нема да имате завиден успех. Меѓутоа, ако се фокусирате на теми каде што фотографиите доаѓаат до израз, тогаш оваа мрежа е идеална. Ако се занимавате со деловни совети, криптовалути и други начини на водење бизнис, LinkedIn е првата опција, заедно со Твитер, а можеби и Facebook.

Содржината што ја креирате мора да биде оригинална!
Можеби најважното правило, без кое сè останато паѓа во вода, е оригиналноста. Едноставно треба да понудите нешто што другите го немаат или да направите нешто претходно обработено на многу подобар и позабавен начин. Можеби звучи како тешка задача, но ако сакате да се разликувате од другите, треба да го свртите вниманието кон себе. За почеток, ќе ви треба многу работа за да достигнете солиден број фанови. Оваа бројка ќе се зголеми ако продолжите да објавувате содржини на обожавателите на редовна основа.

Комуницирајте со потенцијалната публика
Важно е да ги следите реакциите на публиката за да знаете што најмногу се бара. Многу лесно може да се случи да си најдете посебна ниша од првичната идеја слушајќи ги реакциите на фановите. На овој начин ќе се претставите како личност со авторитет за одредена област обезбедувајќи голем број заинтересирани фанови. За да стекнете верни и ангажирани придружници, неопходно е редовно да комуницирате со нив, да ги прашувате за мислење

Leave a Reply

Your email address will not be published.