Матрица Ајзенхауер за подобро организирање на бизнис времето

Ако се борите да ја превртите листата на задачи, еве неколку стручни совети како да ја зголемите продуктивноста на работа и да го вратите ентузијазмот за водење бизнис.

Усвојте ја матрицата Ајзенхауер

Ова е хартија која е поделена на четири квадрати означени со: „итно“, „не е итно“, „важно“ и „не е важно“.

Преземете ја секоја задача што треба да ја направите тој ден и поставете ја на еден од квадратите.

Треба да направите се што е итно и важно што е можно поскоро.

Сe што е важно, но не итно, треба да се закаже подоцна. Сe што е итно, но не и важно, треба да му се довери на некој друг.

Отфрлете сe што не е ниту итно ниту важно, едноставно не вреди вашето време или напор.

Немојте да бидете поробени од е -пошта

Поставувањето време за е -пошта ќе ви овозможи да посветите целосно внимание на таа задача, наместо да испраќате брзи одговори полни со печатни грешки и напишани без добри манири.

Значи, не одговарајте на пораки секој час, туку во одредено време.

Кажете не на мрежите

Не држете се до Фејсбук додека имате поважни работи. Повеќето од нас ги користат социјалните медиуми за нашиот бизнис, но на крајот излегува дека е најголемото губење време, бидејќи постепено ве одвлекува од фокусот што ве натера да се вклучите во нив – само за да одговорите на ова, погледнете го тоа, земете погледнете го … Оставете го за времето кога ќе завршите се што беше поважно.

© Фото: Unsplash.com

Можеби ќе ве интересира:

Leave a Reply

Your email address will not be published.